مستر سایفر 82

شبکه و نرم افزار

مستر سایفر 82

شبکه و نرم افزار

مستر سایفر 82

الماس با تراشیدن میدرخشد انسان با تلاش

آخرین نظرات
نویسندگان

با سلام خدمت شما همه سایفری های عزیز، دوستان من میبینم باز هستن که این وبلاگ رو دنبال میکنند، دوست دارید فعالیت رو دوباره شروع کنیم یا نه ؟

نظرات  (۳)

بله صد در صد

پاسخ:
100%

بمولا که دابش خودمی شروع کن حاجی تو میتونی😂😅

دابش=داداش

پاسخ:
عشقی، میدونی دنبال کننده کمتری وبلاگ و سایت رو دنبال می‌کنند، الان اکثرا شبکه های اجتماعی و... کار براشون زیاده یکی مثل من که اکثرا تلگرام و اینستاگرام، نمیدونم!!! شاید شروع کردم... 

از نظر من نرو به تلگرام و اینستا فضاش به شدت سمیه یهو میبینی یکی بهت فحش ناموسی داد با عقاید همه هم مشکل دارن متاسفانه فضای خوبی نیست من دلت اکانت کردم قبلا، دیگه نمیرم به تلگرام .

اینستا هم از اول نداشتم

توویتر هم خوش نمیگذره😂

واقعا بیان فضاش خوبه :)

پاسخ:
میدونی بیان هم خیلی محدود هست، اولا داخلی هست، بعدش هم الان از اون روز مثلا من پست گذاشتم از 100 نفر دنبال کننده فقط 5 نفر هستن !!! حالا درستی یک مدتی نبودم ولی خب فضا این شکلیه !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی