مستر سایفر 82

شبکه و نرم افزار

مستر سایفر 82

شبکه و نرم افزار

مستر سایفر 82

الماس با تراشیدن میدرخشد انسان با تلاش

آخرین نظرات
نویسندگان

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی امروز هم با آمزوش قرار دادن کلید اصلی برای ویندوز مدیا پلیر در خدمت شما هستم ...

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی امیدوارم که حالتون خوب باشه امروز قصد دارم بهتون قرار دادن

کلید اصلی یا همون Bind و یا همون Hotkey رو برای ویندوز مدیا پلیر رو یاد بدم بزارید در ابتدا یک توضیح کلی

در رابطه با این پست بدم شاید شما هم مثل من کیبوردی داشته باشید که در بالای کیبورد از این دکمه های

Play, Pause, Next & Pervious نداشته باشه و وقتی داخل بازی, فیلم و یا هر چیز دیگه ای هستید نمیتونید

موزیکتون رو مدیریت کنید و یا همچین موقعیت هایی خب راه چاره چیست باید کیبورد عوض کنیم ؟! خیر امروز

اومدم بهتون یک آموزشی رو بدم که دیگه نیاز نباشه کیبورتون رو عوض کنید !!! خب ابتدا پلاگین زیر رو دانلود

کنید !!! ( راستی اگه روی دریافت زدید ولی چیزی دانلود نشد روی دریافت راست کلیک کنید و روی ذخیره پیوند

بزنید و یا اگه مرورگرتون انگلیسی هست روی Save Link As ... بزنید !!! )

 

دکمه دانلود

 

بعد از دانلود دوبار روی فایل کلیک کنید تا خودکار نصب شود ( یعنی از شما مسیر و یا Next نخواهد خواست ) خودکار

نصب می شود بعد از نصب سیستم خود را یک بار ریستارت کنید بعد از راه اندازی مجدد نرم افزار ویندوز مدیا پلیر رو باز

کنید و روی آیکون زیر کلیک کنید !!!

 

عکس اول

 

بعد یک پنجره دیگری برایتان باز خواهد شد روی تب Organize کلیک کرده و روی گزینه Options کلیک کنید

 

عکس دوم

 

در پنجره Options ... روی تب Plug-ins کلیک کنید سپس در لیست سمت چپ روی گزینه Background کلیک

کنید میبینید در ستون سمت راست پلاگین نصب شده روی آن یک بار کلیک کرده و روی دکمه Properties کلیک

کنید

 

عکس سوم

 

خب حال پنجره تنظیم کلید ها ظاهر شد در این پنجره میتوانید بر اساس خواسته هایتان کلید هایتان را بچینید

 

عکس چهارم

 

به همین سادگی و به همین خوشمزگی اگه بازم دوست داشتید از این آموزش ها بزارم البته شاید بعضی ها

بلد بودند برایشان تکراری بوده ولی برای من جدید بود خواستم کسی هم اگه بلد نیست بلد باشه در کل اگه

دوست داشتید بازم از این آموزش ها بزارم حتما بهم بگید یا علی ...

نظرات  (۷)

پلاگیم عالی بود خیلی به کارم اومد من جزو اون دسته از افراد بودم که این مشکل رو داشتم !!!

پاسخ:
نظر لطفتونه خواهش ...
۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۴۸ محمد صدرا عبدالعلی زاده

عالی بود

پلی لیست رو هم یاد بدید لطفا

پاسخ:
چشم حتما !!!

عالی بود 👍👍👍

پاسخ:
عزیزی :)

داداش من به خاطر ضد حال عذر میخوام وقتی حوصله ندارم اینطور میشه به هر حال ببخش 🌹❤

فک کنم بفهمی کی هستم :)

پاسخ:
بله شناختم مهم نیست خوش باش :)
۰۴ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۰۳ سینا هندی زاده

سلام فعالیت تون چرا اینقدر کم شده؟ 

پاسخ:
یکم مشکل داشتم بزودی فعالیتم شروع میشه ...

thank you 8

پاسخ:
خواهش !!!
۱۹ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۴۷ ابوالفصل رضایی

مطلب فوق العاده ای بود

پاسخ:
نظر لطفته :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی