مستر سایفر 82

شبکه و نرم افزار

مستر سایفر 82

شبکه و نرم افزار

مستر سایفر 82

الماس با تراشیدن میدرخشد انسان با تلاش

آخرین نظرات
نویسندگان

خب با سلامی دوباره خدمت شما دوستان گل بیانی با پست حل مشکل فارسی نویسی در نرم افزار ها در خدمت شما هستم ...

خب دوستان شاید شما هم دیده باشید و یا شنیده باشید در اکثرا نرم افزار ها مانند فتوشاپ, افتر افکت, واندرشیر فلیمورایونیتی و ... نمیتوان فارسی نوشت منظور از نمیتوان اینگونه هست که کلمات به صورت جدا جدا و یا همان حرف به حرف نوشته می شوند و چسبیده نیستند که من امروز میخوام یک راه حلی رو برای شما معرفی کنم امیدوارم که خوشتون بیاد و مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیره ... البته یک نکته ای که هست در برخی از نرم افزار ها این مشکل رو میتوان از خود نرم افزار حل کرد مثل فتوشاپ که در زیر مراحل به صورت کامل آموزش داده شده ولی در برخی موجود نیست و برای آن راه حل دیگری در نظر گرفته ام ...

آموزش فارسی سازی فتوشاپ در زیر :

روی تب Edit کلیک کنید سپس روی گزینه Preferensec بروید و روی گزینه Type کلیک کنید. در پنجره باز شده از قسمت : Choose Text Engine Options گزینه ی Middle Eastern And South Asian را انتخاب کنید و روی دکمه Ok کلیک کنید.

به همین سادگی حالا برای بقیه نرم افزار ها چه کنیم ؟!! من تصاویری از فارسی نوشتن درون برنامه هایی که گفتم رو میزارم تا کاملا مطمئن باشید این روش تست شده می باشد و سر کاری نیست !!!

 

افتر افکت

 

واندرشیر فیلمورا

 

البته بازم میگم ها امکانش هست قبلا یک سری تنظیمات و یا پلاگین هایی اومده باشن این مشکل رو حل کرده باشن من سرچ نکردم در این مورد ولی خب در کل من برای حل این مشکل میخوام یک برنامه رو براتون معرفی کنم که مطمئنم شاید خیلیاتون دیده باشیدش و یا اصلا باهاش کار هم کردین بله برنامه LeoMoon البته اینو بگم سعی کنید از نسخه ای که من درون وب قرار میدم استفاده بکنید منظورم همون ورژنش که هم ساده هستش و هم عالی این برنامه بعد از نصب به صورت دوتا آیکون براتون نمایش داده میشه یکی سبز رنگ و یکی سفید رنگ برنامه سبز رنگ زیاد کارایی نداره و در واقع همون کیبورد مجازی ویندوز هستش یک جورایی با گرافیکی جدا کارما با برنامه سفیده هستش بعد از باز کردن برنامه سفیده با یک همچین صفحه ای رو به رو خواهید شد ...

 

لئومون

 

خب شما بایستی در این قسمت بالای کیبورد یک تکست باکس یا همون فضا برای تایپ داریم متنتونو اونجا تایپ می کنید

مثلا مشکل فارسی نویسی و بعدش در قسمت پایین نرم افزار یک حالت کشویی مانند هست در اونجا هم گزینه Standard (LMU_font) رو انتخاب کنید و سپس روی دکمه Convert and Copy کلیک کنید و ببرید درون برنامه ای که نیاز دارید پیست کنید به همین سادگی زیاد هم کار طولانی نیست و ارزششو داره. امیدوارم که مورد پسندتون باشه.

من لینک نرم افزار رو در پایین قرار میدم اگر خواستید دانلود کنید اگر هم دوست نداشتید ورژنش رو بردارید و از نت دانلود کنید. هدف ما رضایت شماست موفق و سربلند باشید اگر سوالی بود با فرم نظرات همین پست با من در ارتباط باشید تا بیشتر راهنماییتون کنم !!!

 

دانلود نرم افزار LeoMoon ورژن 1.26

لینک دانلود نرم افزار : Download | دانلود

نظرات  (۴)

درود برشما

بسیار عالی و کاربردی :)

مانا باشید

پاسخ:
همچنین درود بر شما
خواهش میکنم آموزش ها رو لیست کردم هر روز یکی انتشار داده می شود
تانگو باشید ... :)
۰۳ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۲ حصـــــــcafeh.ـــــین ..

سلام،

مفید بود

پاسخ:
سلام قربونت حصین جون :)
نظر لطفته
۰۳ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۹ حصـــــــcafeh.ـــــین ..

نوکرم

پاسخ:
عزیزمی :)

دستت دردنکنه داداش ، خدا خیرت بده الهی....

اجرش رو از خدا بگیری ، خیلی کارمو راحت کردی

دستت درد نکنه

پاسخ:
عشقی، عشق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی